tambur

tambur

torsdag 22 maj 2014

Trädgård i mitt hjärta

Vi är så tacksamma över att vi får bo här. Ett gammalt hus med känsla, en gammal trädgård som har allt! Och det här är inget skryt, för vi har inte gjort ett juta för denhär trädgården och huset är inte vårt. Vi är bara så glada över att få bo här! 

Jag skulle kunna sätta hur många timmar som helst på att bara vandra runt i trädgården. Upptäcka och beundra allt vackert som finns här. Jag borde gå in och klä på mig, fortsätta med balkongstädningen (har faktiskt kommit ganska långt - ni ska få se sen när det är färdigt - men blev bortjagad av getingarna) och äta lunch, men tar ännu ett varv över gräset i pyjamasshortsen och kanske solar lite till. Önskar ni kunde se allt, känna doften av äppelblom, höra fåglarna som sjunger dygnet runt och känna gräs, gamla, skrovliga ekstammar och mjuka förgätmigej. Det blir inte lika bra på bild, men jag ska försöka återge en del. Önskar er alla en bra dag!
Kram, Jess


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar