tambur

tambur

måndag 30 december 2013

Väntan på vår minsta

Jag känner mig ganska lugn. Har njutit så fruktansvärt under den här graviditeten. Känt mig så välsignad. Allt har varit normalt och själv är jag mer mogen än de tidigare gångerna. Beräknat datum ligger på nästa års sida, men vi vet ju att det kan hända när som helst. Ikväll har jag bäddat sängen. Med samma lakan som storasyster och storebror har sovit i. Det mesta hade jag ju sparat. Men själva sängen är en annan. Den har vi fått ärva av barnens kusin. Tycker den är så fin, liten o grön. Den åker ännu lite runt här i sovrummet - vi vet inte riktigt var den ska stå. Kanske den hittar en ny plats under morgondagen.



3 kommentarer:

  1. Så mysigt Jessi, håller tummarna før att er lilla ska hålla sig kvar i magen till næsta år!

    Hoppas allt ær bra med er annars, ni finns i våra tankar och vi tittar på ert julkort och længtar till sommaren nær vi ses igen.

    Många Kramar Michelle

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Miche!
      Tack för hälsningen! Jo, vi hoppas också att den ska hållas på insidan tills det nya året börjar. Hoppas ni hade en fin jul! Kram, Jess

      Radera
  2. lovely writing- (yes I could understand most of it!)
    blessings and love for2014

    SvaraRadera